Objednávky
materiálu
Práce se seznamem objednávek materiálu, které laboratoř vystavila. Jedná se o administrativní nástroj pro vedení agendy laboratoře.
Pomocí dialogu lze vytvářet objednávky materiálu, tisknout je, případně exportovat do excelové tabulky nebo HTML souboru. Nesleduje se vyřizování objednávky. To řeší účetní systém laboratoře. Jako podklad pro účetní systém lze využít excelový výstup objednávky.
Nejprve se zadává datum vystavení a číslo nové objednávky. Následně vyberete dodavatele objednávaného materiálu. Seznam objednávaného materiálu vytváříte v části "Položky objednávky". Tlačítkem "Přidání" (vlevo od seznamu položek objednávky) vybíráte objednávaný materiál (od vybraného dodavatele) ze seznamu objednávaného materiálu. Po přidání je nastaveno objednávané množství materiálu na hodnotu 1. Kliknutím do slupce "Množství" v položkách objednávky můžete objednávané množství změnit. Tlačítkem "Výmaz" (vlevo od seznamu položek objednávky) můžete vymazat aktuální položku objednávky.
Objednávku můžete vytisknout pomocí tlačítka s piktogramem tiskárny.
Údaje v dialogu smí editovat uživatelé programu SLP, kteří mají nastavena Přístupová práva pro menu Agenda, oblast "Objednávky" na hodnotu "psát". Pro čtení jsou údaje přístupné pouze uživatelům, kteří mají nastavena přístupová práva pro menu agenda, oblast "Objednávky" na hodnotu "číst". Pro ostatní uživatele SLP jsou údaje nepřístupné.
Poznámka:
Přístupová práva pro menu Agenda nastavuje správce nastavení (autor s kódem "**").