EŘZ - seznam požadavků, které jsou vám určeny ke zpracování (technický popis)

 

 

Viz též:

                Dialogy programu SLP

Elektronické řízení záznamů

Dialog Elektronické řízení dokumentace

 

 

Dialog pro práci se seznamem dosud nevyřízených požadavků, které vznikly v procesu elektronického řízení záznamů a které jsou vám určeny ke zpracování.

 

Poznámka:

Dialog se objeví pouze autorovi s přístupovými právy SLC nebo SLD, pro kterého existuje nějaký dosud nevyřízený požadavek.

 

 

Přístupová práva

Dialog je určen pro autora, který je aktuálním uživatelem SLP (jeho jméno je zobrazeno v horním řádku hlavního okna programu SLP.

 

 

Popis Dialogu

 

 

Popis obsahu jednotlivých sloupců:

 

Agenda - název agendy, které se požadavek týká

Kliknutím na hlavičku sloupce lze seznam setřídit podle názvu agendy.

 

Předmět- předmět, kterého se požadavek týká

Kliknutím na hlavičku sloupce lze seznam setřídit podle předmětu.

 

Požadavek - kód požadavku (viz EŘZ - význam kódu požadavků a reakcí na ně).

Kliknutím na hlavičku sloupce lze seznam setřídit podle požadavku.

 

Odeslal - jméno autora, který vám požadavek odeslal

Kliknutím na hlavičku sloupce lze seznam setřídit podle jména odesílajícího autora

 

Odeslán - datum odeslání požadavku

Kliknutím na hlavičku sloupce lze seznam setřídit podle data odeslání požadavku

 

!!! - označení urgentnosti požadavku. Pokud je ve sloupci zobrazeno "!!!", je požadavek urgentní

 

Termín - termín pro splnění požadavku. Pokud již termín pro splnění požadavku uplynul, je termín zobrazen červeně.

Kliknutím na hlavičku sloupce lze seznam setřídit podle termínu.

 

Pozn. - příznak, zda je součástí požadavku i poznámka k požadavku. Pokud je součástí požadavku i poznámka k požadavku, je ve sloupci slovo "Ano", v opačné případě není hodnota ve sloupci vyplněna.

 

 

Help - tlačítko pro vyvolání nápovědy k dialogu

 

Třídění - zobrazí dialog pro setřídění seznamu požadavků s možností hledání požadavku.

 

 

 

 (tisk) - zobrazí dialog pro tisk vám určených požadavků. Tiskovou sestavu lze zobrazit na monitoru (volba Preview), nebo vytisknout (volba Na tiskárnu). Třídění sestavy bude totožné s aktuálním tříděním seznamu.

 

Ukázka části tiskové sestavy:

 

 

 (tisk2) - obdobná tisková sestava. Pokud je pro požadavek vyplněn text k požadavku bude uveden i v této tiskové sestavě

 

Zpracování - tlačítko, které vyvolá dialog pro zpracování požadavku.

 

 

Dialog v horní části zobrazuje obsah požadavku. Ve spodní části dialogu jsou volby, pomocí kterých můžete na požadavek reagovat (podle typu požadavku se může nabídka voleb lišit - viz EŘZ - význam kódu požadavků a reakcí na ně)

 

volba "zpracovat požadavek" - po aktivaci volby bude zobrazena agenda a záznam, kterého se požadavek týká. Můžete zpracovat požadavek. Po ukončení dialogu pro práci s agendou se objeví dotaz

 

 

Po odpovědi "Ano" bude požadavek označen jako zpracovaný a zmizí ze seznamu dosud nezpracovaných požadavků.

 

volba "předat zpracování požadavku jinému autorovi" zobrazí dialog odeslání dokumentu k vykonání akce, ve kterém můžete zadat kód autora, kterému se má požadavek předat a případně i vaší poznámku.

 

volba "odmítnout zpracování požadavku" zobrazí dialog

 

 

Můžete zadat text, který bude zaslán autorovi požadavku. Po stisknutí tlačítka "Ano" za dotazem "Odmítnout požadavek?" dojde k odmítnutí požadavku a zároveň bude autorovi požadavku poslána zpráva, že byl požadavek odmítnut.

 

volba "vzít na vědomí upozornění" se objeví pouze pro upozornění na končící záruku přístroje. Požadavek bude označen jako zpracovaný a na konec záruky přístroje již nebudete upozorňováni (pokud se nezmění datum platnosti záruky přístroje).

 

 

Požadavek - tlačítko na zobrazení detailních informací o požadavku

 

 

Návrat - tlačítko pro ukončení dialogu.