Menu Dokumenty a texty - Elektronické řízení dokumentace
Viz
též:
Elektronické řízení dokumentace
Podmenu druhé úrovně Elektronické řízení dokumentace obsahuje volby pro elektronické řízení dokumentace (EŘD).
Elektronické řízení dokumentace
- zobrazí tlačítkovou obrazovku s tlačítky pro elektronickou správu dokumentů,
které jsou určeny vám (dokumenty, které máte přečíst a jejich přečtení
potvrdit, knihovnu vašich dokumentů, případně požadavky určené pro vás nebo
vámi vytvořené)
Další volby v podmenu jsou určeny pouze pro správce dokumentace:
Dokumenty k přečtení pro uživatele SLP - zobrazí dialog, který obsahuje seznam všech požadavků na přečtení dokumentů. Správce dokumentace má k dispozici nástroje pro práce se seznamem.
Dokumenty v knihovnách uživatelů SLP - zobrazí dialog, který obsahuje seznam všech dokumentů v knihovnách uživatelů SLP. Správce dokumentace má k dispozici nástroje pro práce se seznamem.
Požadavky, které byly vytvořeny pro autory - zobrazí dialog, který obsahuje seznam všech požadavků, které byly v rámci elektronického řízení vytvořeny pro autory. Správce dokumentace má k dispozici nástroje pro práce se seznamem.
Hromadné operace pro uživatele SLP - zobrazí seznam všech uživatelů SLP. Pro uživatele vybraného ze seznamu má správce dokumentace k dispozici nástroje pro práci s dokumenty k přečtení, knihovnou uživatele, případně požadavky na uživatele.
Hromadné nastavení rolí - zobrazí dialog pro hromadné nastavení rolí autorů v rámci životního cyklu dokumentu (kdo dokument zkontroluje, kdo ho bude distribuovat, kdo kontroluje nebo schvaluje změny a revize dokumentu)
Skupiny uživatelů SLP - zobrazí dialog pro práci se skupinami uživatelů SLP. Zde vytvořené skupiny uživatelů SLP se využívají v procesu elektronického řízení dokumentace.
Skupiny dokumentů - zobrazí dialog pro práci se skupinami dokumentů. Zde vytvořené skupiny dokumentů se využívají v procesu elektronického řízení dokumentace.