Skupiny dokumentů (technický popis)
Viz
též:
Elektronické řízení dokumentace
Dialog pro práci se skupinami dokumentů. Je určen pouze pro správce dokumentace. Pomocí tohoto dialogu může správce dokumentace vytvářet a editovat skupiny dokumentů. Skupiny dokumentů se používají jako pomocný nástroj v rámci elektronického řízení dokumentace.
Při přidání dokumentů k přečtení a do knihovny uživatele může správce dokumentace buď vybrat jednotlivé dokumenty které chce uživateli poslat, nebo může vybrat skupinu dokumentů a tu pak uživateli poslat (lze použít i kombinaci obou přístupů).
Přístupová práva
Údaje v dialogu smí editovat pouze správce
dokumentace.
Popis záložky Detail
Název - název skupiny dokumentů.
Název lze editovat. Má délku 50 znaků.
Poznámka - poznámka ke skupině dokumentů.
Poznámku lze editovat. Její délka není omezená (memo pole).
Help - tlačítko pro vyvolání nápovědy k dialogu
Pohybová tlačítka - viz Dialogy programu SLP
Skupina - tlačítko pro práci s aktuální skupinou dokumentů.
Uložit - tlačítko pro průběžné uložení změn provedených v aktuálním záznamu bez nutnosti opustit záznam nebo zavřít obrazovku.
Přidání - tlačítko pro přidání nového záznamu
Výmaz - tlačítko pro výmaz aktuální skupiny dokumentů. Spolu s definicí skupiny bude vymazán i seznam dokumentů ve skupině.
Návrat - ukončení dialogu pro práci se seznamem skupin dokumentů. Došlo-li od posledního uložení ke změně v definici aktuálního záznamu, objeví se dotaz na uložení změn.
Popis záložky Seznam
Záložka Seznam zobrazuje seznam všech nadefinovaných skupin dokumentů. V záložce "Seznam" nelze žádné údaje opravovat. Seznam je setříděn podle názvu skupiny.
Popis obsahu jednotlivých sloupců:
Název - název skupiny dokumentů
Popis tlačítek Help, Skupina, Přidání a Výmaz - viz Popis záložky Detail.
Návrat - ukončení dialogu pro práci se seznamem skupin dokumentů