Elektronické
řízení dokumentace (EŘD) - co se změní pro autora dokumentů
Viz
též:
Elektronické řízení dokumentace
Co je třeba udělat před začátkem
používání
Co se změní pro správce
dokumentace
Autorů dokumentů (uživatelé s přístupovými
právy SLC nebo SLD) se týkají všechny změny pro
uživatele SLP. Hlavní změnou pro ně ale bude práce s dokumenty a práce s
požadavky, které vzniknou při práci s dokumenty v rámci elektronického
řízení dokumentace.
1. V dialogu pro práci s dokumenty
jsou k dispozici nová tlačítka "Role" pro nastavení
rolí autorů v rámci životního cyklu dokumentu a tlačítko "EŘD", které je určené pro vytváření a zpracování
požadavků pro dokument.
Poznámka:
Správce dokumentace má k dispozici volbu pro hromadné nastavení rolí pro vybrané dokumenty.
2. Dále se v dialogu pro práci s dokumenty změní chování
programu při změně stavu dokumentu a při práci se stavovým
a změnovým dialogem pro dokument:
- při změně stavu dokumentu se bude nabízet možnost odeslat
jinému autorovi požadavek na vykonání následující akce v rámci životního cyklu
dokumentu
- při práci se stavovým dialogem pro dokument zmizí tlačítko
"Oprava"
- při změně stavu dokumentu v rámci práce se stavovým
dialogem pro dokument se bude nabízet možnost odeslat jinému autorovi požadavek
na vykonání následující akce v rámci životního cyklu dokumentu
- při zkontrolování nebo schválení změny nebo revize
dokumentu v rámci práce se změnovým dialogem pro dokument se bude nabízet
možnost odeslat jinému autorovi požadavek na vykonání následující akce v rámci
životního cyklu dokumentu
3. V dialogu elektronické řízení
dokumentace má autor navíc proti uživateli SLP k dispozici:
- seznam nevyřízených požadavků, které vytvořili autoři v
rámci elektronického řízení dokumentace a jsou určeny jemu ke zpracování, spolu
s nástroji na jejich zpracování
- seznam nevyřízených požadavků, které vytvořil on pro jiné
autory v rámci elektronického řízení dokumentace, spolu s nástroji na jejich
úpravu