Elektronické řízení dokumentace (EŘD) - co se změní pro správce dokumentace

 

 

Viz též:

Elektronické řízení dokumentace

Co je třeba udělat před začátkem používání

Co se změní pro uživatele SLP

 Co se změní pro autora dokumentů

 

 

Protože je správce dokumentace funkce zavedená v SLP nově spolu s elektronickým řízením dokumentace, nezmění se pro něj vlastně nic. Týkají se ho všechny změny pro uživatele SLP i pro autory dokumentů. Dále má navíc k dispozici volby v submenu "Elektronické řízení dokumentace" (všechny volby v tomto submenu kromě první jsou určeny výhradně pro správce dokumentace). Pomocí těchto voleb může sledovat proces vyřizování požadavků vzniklých v průběhu elektronického řízení dokumentace a aktivně do něj zasahovat. Má k dispozici nástroj pro hromadné nastavení rolí autorů v průběhu životního cyklu dokumentů a dále vytváří a udržuje skupiny uživatelů SLP a skupiny dokumentů.