Menu Dokumenty a texty - Elektronické řízení dokumentace a EŘZ
Viz
též:
Elektronické řízení dokumentace
Podmenu druhé úrovně Elektronické řízení dokumentace a EŘZ obsahuje volby pro elektronické řízení dokumentace (EŘD).a elektronické řízení záznamů (EŘZ).
Elektronické řízení dokumentace a EŘZ
- zobrazí tlačítkovou obrazovku s tlačítky pro elektronickou správu dokumentů a
záznamů, které jsou určeny vám (dokumenty, které máte přečíst a jejich přečtení
potvrdit, knihovnu vašich dokumentů, případně požadavky určené pro vás nebo
vámi vytvořené, požadavky z EŘZ, které máte zpracovat, ...) .
Další volby v podmenu jsou určeny pouze pro správce dokumentace:
Dokumenty k přečtení pro uživatele SLP - zobrazí dialog, který obsahuje seznam všech požadavků na přečtení dokumentů. Správce dokumentace má k dispozici nástroje pro práce se seznamem.
Dokumenty v knihovnách uživatelů SLP - zobrazí dialog, který obsahuje seznam všech dokumentů v knihovnách uživatelů SLP. Správce dokumentace má k dispozici nástroje pro práce se seznamem.
Požadavky, které byly vytvořeny pro autory - zobrazí dialog, který obsahuje seznam všech požadavků, které byly v rámci elektronického řízení dokumentace (EŘD) vytvořeny pro autory. Správce dokumentace má k dispozici nástroje pro práce se seznamem.
EŘZ - požadavky, které byly vytvořeny pro autory - zobrazí dialog, který obsahuje seznam všech požadavků, které byly v rámci elektronického řízení záznamů (EŘZ) ytvořeny pro autory. Správce dokumentace má k dispozici nástroje pro práce se seznamem.
Poznámka:
V počátečním
nastavení systému, záložce "EŘZ" lze nastavit, aby dialog pro
práci s EŘZ požadavky měl k dispozici i manažer kvality.
EŘZ - uzavření již neaktuálních nebo vyřízených požadavků - volba je určena pro správce dokumentace. Projde všechny dosud neuzavřené automaticky vytvářené požadavky EŘZ (agendy "Pracovníci laboratoře", "Přístrojová technika", "Dodavatelé", "Výrobci", "Servisní firmy", "Smluvní laboratoře", "EHK") a vyhodnotí, zda jsou požadavky již splněny a zda jsou ještě aktuální. Již splněné nebo neaktuální požadavky budou uzavřeny.
Viz též: Elektronické řízení záznamů (EŘZ)
Hromadné operace pro uživatele SLP - zobrazí seznam všech uživatelů SLP. Pro uživatele vybraného ze seznamu má správce dokumentace k dispozici nástroje pro práci s dokumenty k přečtení, knihovnou uživatele, případně požadavky na uživatele.
Hromadné poslání dokumentů vybrané skupině uživatelů SLP - zobrazí seznam všech uživatelů SLP. Z něj lze vybrat skupinu a dále vybrat skupinu dokumentů, které budou všem uživatelům SLP z vybrané skupiny poslány k přečtení a do knihovny.
Hromadné nastavení rolí - zobrazí dialog pro hromadné nastavení rolí autorů v rámci životního cyklu dokumentu (kdo dokument zkontroluje, kdo ho bude schvalovat, kdo kontroluje nebo schvaluje změny a revize dokumentu)
Vzorové nastavení rolí pro skupiny dokumentů - zobrazí dialog pro vytvoření vzorů pro nastavení rolí autorů v rámci životního cyklu dokumentu (kdo dokument zkontroluje, kdo ho bude schvalovat, kdo kontroluje nebo schvaluje změny a revize dokumentu) pro jednotlivé skupiny dokumentů. Vzory se používají při přidání dokumentů - nově přidaný dokument bude mít nastaveny role podle vzoru pro skupinu, do které patří.
Skupiny uživatelů SLP - zobrazí dialog pro práci se skupinami uživatelů SLP. Zde vytvořené skupiny uživatelů SLP se využívají v procesu elektronického řízení dokumentace.
Skupiny dokumentů - zobrazí dialog pro práci se skupinami dokumentů. Zde vytvořené skupiny dokumentů se využívají v procesu elektronického řízení dokumentace.
Přehledy - podmenu s přehledy, které jsou určeny pro správce dokumentace