Stav
(dokumenty a texty) (technický popis)
Viz
též:
Zobrazení informací o stavu dokumentu. Lze editovat pouze pole "Platí od", "Platí do", "Aktuálnost", pole, která se váží k revizi dokumentu a konec platnosti minulé verze dokumentu.
Poznámka:
Použitím
tlačítka Oprava můžete editovat všechny údaje o stavu lokální položky NČLP.
Pokud používáte elektronické řízení dokumentace, má ale
tlačítko "Oprava" k dispozici pouze správce dokumentace. Ostatním
autorům se tlačítko "Oprava" neobjeví.
Stav - stav dokumentu (viz popis pole Stav v Dokumenty SLP - Definice (technický popis)).
Poznámka
1:
Pokud
využíváte elektronické řízení dokumentace, současně se
změnou stavu dokumentu budete mít možnost odeslat zadanému autorovi požadavek
na provedení následující akce v rámci životního cyklu dokumentu (viz popis pole
Stav v Dokumenty
SLP - Definice (technický popis))
Poznámka
2:
Prostřednictvím stavového dialogu nelze nastavit stav dokumentu na "schváleno". To můžete udělat pouze z dialogu pro práci s dokumenty.
Stav lze editovat.
Datum založení - datum založení dokumentu
Autor - kód autora, který dokument založil
Datum aktualizace - datum poslední aktualizace dokumentu
Aktualizoval - kód autora, který dokument naposledy aktualizoval
Datum kontroly - datum kontroly dokumentu (viz popis pole Stav v Dokumenty SLP - Definice (technický popis))
Kontroloval - kód autora, který dokument kontroloval, tj. nastavil stav dokumentu na "zkontrolováno" (viz popis pole Stav v Dokumenty SLP - Definice (technický popis))
Datum schválení - datum schválení dokumentu (viz popis pole Stav v Dokumenty SLP - Definice (technický popis))
Schválil - kód autora, který dokument schválil, tj. nastavil stav dokumentu na "schváleno" (viz popis pole Stav v Dokumenty SLP - Definice (technický popis))
Platí od, Platí do - období platnosti schváleného dokumentu.
Platí od, Platí do lze editovat.
Datum zneaktuálnění - datum zneaktuálnění dokumentu (nastavení aktuálnosti dokumentu na "Neaktuální" - viz popis pole Aktuálnost v Dokumenty SLP - Definice (technický popis))
Zneaktuálnil - kód autora, který dokument zneaktuálnil, tj. nastavil aktuálnost dokumentu na "Neaktuální" (viz popis pole Aktuálnost v Dokumenty SLP - Definice (technický popis))
Datum archivace - datum archiace dokumentu (buď vytvořením nevé verze dokumentu nebo přesunem neaktuálního dokumentu do archivu)
Archivoval - kód autora, který dokument archivoval
Interval revizí - údaj kdy a jak často má být dokument revidován. Uvádí se číselná i slovní hodnota (volným textem). Implicitní hodnoty jsou 12 (měsíců) a "ročně". Číselná hodnota se používá při výpočtu data příští revize dokumentu. Slovní údaj je zobrazen při tisku dokumentu na titulní straně.
Interval revizí lze editovat. Maximální délka je 20 znaků.
Poznámka:
1. V
dialogu "Počáteční nastavení systému" se nastavuje interval revizí
pro všechny vaše řízené, případně i neřízené dokumenty. Pokud zadáte nastavení
intervalu revizí v číselníku "Typy dokumentů SLP a repetitorií", bude
mít toto nastavení přednost před údaji z počátečního nastavení. Obdobně pokud
zadáte interval revizí v dialogu "Stav" pro konkrétní dokument, bude
mít při vyhodnocení intervalu revizí toto nastavení přednost před údaji
zadanými v počátečním nastavení i v číselníku "Typy dokumentů SLP a
repetitorií".
2.
Zadaná číselná hodnota intervalu revizí 0 znamená, že interval revizí není
nastaven. V tom případě se pro určení intervalu revizí použije v hierarchii
nejbližší vyšší zadaný interval revizí.
Konec platnosti min. verze - datum konce platnosti minulé verze dokumentu.
Položku lze editovat.
Datum příští revize - datum příští revize řízeného dokumentu. Datum se automaticky nastavuje při revizi dokumentu (nastaví se datum revize + 12 měsíců).
Datum příští revize dokumentu lze editovat. Maximální délka je 20 znaků.
Aktuálnost - informace o aktuálnosti dokumentu. Má smysl jen pro dokumenty ve stavu "schváleno" (viz popis pole Stav v Dokumenty SLP - Definice (technický popis)).
Poznámka:
Pokud využíváte elektronické řízení dokumentace, dojde při nastavení aktuálnosti dokumentu na "neaktuální" k vymazání dokumentu z knihoven všech uživatelů SLP a ke stornování všech požadavků na provedení akce v rámci elektronického řízení dokumentace.
Aktuálnost lze editovat.
Help - tlačítko pro vyvolání nápovědy k dialogu
Oprava - tlačítko, které zpřístupní pro editaci všechna pole dialogu. Protože se jedná o nestandardní operaci, objeví se nejprve dotaz
Po odpovědi Ano budou k editaci zpřístupněna všechna pole dialogu.
Poznámka:
Pokud
používáte elektronické řízení dokumentace, není oprava
stavu dokumentu možná (tlačítko "Oprava" se vám neobjeví).
OK - ukončení dialogu s uložením provedených změn
Storno - ukončení dialogu bez uložení provedených změn